Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Sandra Åhlin - 29 juni 2014 13:41

Nu när sadelgjorden äntligen har anlänt så ville matte göra någonting annorlunda på dagens träningspass.

Det blev därför longering med sadel på ryggen för första gången och dessutom med stigbyglarna flängandes runt på sidorna.

Snacka om en hel cool häst som var totalt obrydd.

Min duktiga tjej är ju med på allt.  


Ställde även upp ett litet hinder som hon fick skutta över och jag fick henne dessutom i en fin galopp och att hon höll galoppen.


Hon tyckte det var jätte roligt och matte lika så.


Hon var dyngsur i svett efteråt så hon fick sig även en svalkande dusch och lite betfor innan hon fick gå ut i hagen igen.


Det är så kul att se hur hon växer och utvecklas och att den tid jag faktiskt lägger ner på henne varje dag ger fina resultat.  


Imorgon så lastar jag Turid och rullar finkan några kilometer för ett träningspass.

Det ska bli kul att få träna lite på bortaplan och dessutom för första gången.  




Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards